2014. augusztus 18., hétfő

5.fejezet (Megfeledkezés egy bizonyos napról meg mások) 2.rész

A herceg csak nézett engem. Mikor befordultam már nem nézett. Mert ugye nem látott. Megálltam. Neki dőltem a falnak. Hallottam amit  a többiek beszélnek, de egyszer semmi. Suttognak. Nem néztem oda.
Elmentem a kastélyba. Leraktam a kosarat az ágyamra.
-Lezuhanyzok...-mondtam miközben a törülközőmet kerestem.
Elgondolkoztam miközben zuhanyoztam.
-Mit beszéltek?!-mondtam és a tükörbe néztem. Kijöttem és megtörülköztem. Bekötöttem a hajamat kontyba. Kicsit írtam még a blogomba.

Sziasztok! 

Lucy vagyok...mint tudjátok. Ez a nap nem volt valami jó. Én most egyedül vagyok egy hercegi kastélyban. Hosszú történet. Senki se foglakozott velem! De nem ez a baj...ÁÁ! Nem most írok a blogba. Fáradt vagyok. Majd máskor folytatom...


xoxo, Lucy Cold



Leraktam a gépet az asztalra.

-Na, mindegy!-mondtam és betakaróztam.
Majdnem elaludtam de valaki kopogott. Felordítottam:
-Ki a franc...?!-kinyitottam az ajtót.
Egy torta! Mégis eszükbe jutott!
-Arigatö!-mondtam és a tesómra ráugrottam.-Hogy?!
-Josh-nak, magyarán a hercegnek egy lap esett le a lábára. És az a te lapod volt amin ez volt:
Ma van a szülinapom!-mondta Amy miközben engem nézett.
-Köszönöm...nagyon...-mondtam és sírva fakadtam.-Azt hittem, hogy elfelejtitek!
-Nem dehogyis!-mondta Yuri és megsimogatta a fejemet.-Ha ezt meglátja valaki a barátaid közül, mi megadjuk azt a pillanatot!
Őszintén én, én, én...megcsókoltam Yurit. Mindenki szeme láttára! CIKI! Mikor elengettem Yurit ki volt pirulva. Amikor a tesómra néztem rám mosolygott.
-Na, menjünk le megenni a tortát!-mondta Amy és már futott lefelé.
A többiek is mentek utána. Mi ketten Yurival ott maradtunk.
-Ez mi volt?-kérdezte Yuri.-Na, mindegy. Menjünk mi is, ok?
Csak bólogattam. Lementünk Yurival. Már a barátaim az asztalnál ültek.
-FINCSI!-mondta Lia miközben egy szeletet megevett.
-Tényleg finom ez a csokis és zöldalmás torta.-Yuri mondta és megevett két szeletet.
-Azért hagyjunk a szülinaposnak.-mondta Josh és rám nézett.
Én csak ettem mint egy őrült. Miután megettük a tortát két lány volt az ajtónál. Az egyik a Kandúr Grófnő volt a másik egy karcsú, kék hajú lány.
-Sziasztok!-köszönt Josh nekik.
A kék hajú lány az asztalunkhoz futott és leült Josh mellé.
-Szia...-mondta a kék hajú lány és Josh vállára hajtotta a fejét.-Sziasztok...Sora a nevem...
-Ő itt a tesóm.-mondta Josh és megsimogatta.
-De ő nem úgy néz ki mint te.-mondta Yo a kislányra mutatott.
-Árvaházból volt. Itt van ni a képe:
Megmutatta Josh. Csinos volt de valami más volt a furcsa.
-Ennek zöld haja van és zöld szeme.-mondtam és rámutattam a szemére.
-Igen, mert így nézett ki.-mondta Josh és elrakta.-Mert volt itt egy háború amiben megsérült. És így lett kék a haja meg kék szeme. De azt nem tudjuk, hogy miért lett beteg kislány.
Aha. Gondoltam. Mert a kislány tényleg valamiért nem volt jó állapotban.
-De cuki...-mondtam és kipirultam.
Felmentem a szobámba és megfürödtem. Mert ugye este volt.
Valamit hallottam kintről, kinéztem az ablakon. Sora és a démon beszélgettek. Hallottam is miről beszélnek.
-Szia kicsi Sora!-mondta a démon és egy vigyort vágott.
-Szia és hagyj békén minket.-mondta Sora, és valamivé átváltoztatta a szemét. Egy háromszög és egy kör volt benne.
-Ide figyelj Sora te tudod mi vagy!
-Nem.
-Te egy tömegpusztító fegyver vagy.-mondta a démon.-Ezt tudja a bátyád?
-Kicsoda vagyok?-kérdezte és visszaváltotta a szemét rendes állapotba.
-Áh! Nem is tudod mi vagy? Na, de mindegy kell mennem haza. Bocs majd folytatjuk. Szia!
Elment a démon. Sora elgondolkozott de elment ő is. Néztem csodálkozva.
-Ááá!-mondtam és valaki elhúzott az ablakból.
Nyalogattam valakinek a kezét. Elengedett.
-Mi a franc...?!-mondtam és ránéztem. Sora volt.
Ki voltam akadva.
-"Most ki fog nyírni!"-gondoltam és a falnak nekidőltem.
-Tudom, hogy hallottad...-mondta és könnyek jöttek ki a szeméből.-De kérlek ne mondd el senkinek!
Nem mondtam semmit. Csak bólogattam. Kiment az ajtón.
-Na, mindegy!-mondtam és az ágyba dőltem.-Nem fogom elmondani senkinek! Jó éjt!


***

-Hahó! Kell mennünk!-ordított valaki a fülembe.
-Jajj! MI VAN?!-mondtam és Lia volt előttem.
-Megyünk Amy uncsi tesójához!
Aha. Uncsi. Tesó.
-De menjünk előbb reggelizni-mondta Lula mert ő is ott volt.
Mikor a konyhához értünk Yo ült a fotelben és egy teát szürcsölt.
-Jó reggelt!-mondta Josh miközben a reggelit csinálta.
Sora is ott volt mellette, és csinálta a ,,hercegnő'' szusit. Rám nézett szomorkásan. Én csak néztem.
-Ülj le ide.-mondta Yo és mutatott a fotelre.
Leültem. Nézett valamit. Közelebb hajoltam:










Röhögés tört ki belőlem:
Hihihi!












-Látod mi van odaírva!-mondtam miközben röhögtem.
Yo csak nézett.
-MI A FRANC EZ?! HOGY KERÜLÖK A TÉVÉBE?!-mondta Yo és ordított egy nagyot.
-Mi van veletek?-kérdezte Sora és ránk nézett.
Látta, hogy én röhögök Yo meg csak néz. Biztos azt gondolja, hogy passzolunk egymáshoz és, hogy milyen hülyék vagyunk.
-De ne röhögj, Lucy!
-Miért ne?!
-Mert...KUSS!-mondta Yo és szét törte a poharat.
Közben a Mi Ritmo zene ment.
-Illik a zene hozzá.-mondta Lula miközben nézte a könyveket.
-Mi van odaírva?-kérdezte Josh és odajött hozzánk.
Kitört belőle is a röhögés és hangosan olvasta:

Nah szóval : Van egy lány a suliban aki tetszik nekem.Tél volt, és a lányok (egy évvel idősebbek mint mi) meg mi a fiúk kimentünk hógolyózni.Az új cipőm volt rajtam, ami kicsit csúszott, mert tök sima volt a talpa. Épp az a lány volt hozzám közel aki nekem tetszik, meg akartam dobni, de lépés közben megcsúsztam, és elég érdekes pontjára estem rá :$ Elég gáz volt, de majd a haverjaim röhögtek én meg egy pofont kaptam.

-Hülye vagy!-mondta Lula és ő is röhögött.-De ez igaz, ciki dolog.
-DE KIÍRTA KI! KI A FRANC EZ?! ÉS EZ AZ ÉN NAPLÓM!-mondta Yo és fogta a fejét.
-Valaki írt a telefonodon.-mondta Sora és Yonak oda adta.
Hangosan olvasta:

Yuri:

Szia, Yo! Yuri vagyok. MEGLEPETÉS!!! Mi Amyvel kiraktuk a tévébe egy ciki történetedet. A naplódat megszereztük és lemásoltuk azt egy lapra és bevittük a tévéügyelősre. De jó zene ment közben nem, de?

Ez csak vicc volt! De minden ember látja aki tévézik. Szívesen!

-Hogy az a...?!-mondta Yo és a telefont majdnem eltörte, de időben kivettem a kezéből.

-Megjöttünk!-Amy jött be az ajtón aztán meg Yuri.
-Miért?!-mondta Yo nyafogósan és nézte őket.
-Szórakozni akartunk!-mondta Yuri és kitört belőlem meg Sorából a röhögés.
Sora tud röhögni? Na, ez kicsit furi.
-Kész a kaja!-mondta Josh és az asztalra tette.
Leültem, és csak mutattam:
-EZ MIND AZ ENYÉM?!
Ilyen nagyokat szoktunk enni de most nem bírom megenni












-Igen!-mondta Lia olyan fejjel, hogy ,,Kérek egyet!''
-Kell egy kicsi?-kérdeztem és a szushi darabra mutattam.
-Lehet? Akkor egy hercegnő szushit kérek szépen.
Odaadtam neki. Megette máris.
-Fincsi volt!-mondta és fogta a hasát.
Én csak ettem. Tényleg finom.
-Sora, hol tanultad meg ezt csinálni?-kérdeztem és tiszta rizses volt a szám, mert volt külön egy tálba rizs.
Sora megállt és rám nézett.
-Az anyukámtól. A legeslegrégebbi anyukámtól.-mondta és megfogta a mellkasát.
Gondoltam nagyon nem ismerhette és hiányzik neki az anyja.
-Na, mennünk kell!-mondta Yuri és megfogta a székemet.
-Mi van?-kérdeztem mikor a székemet maga elé fordította.-Eszek.
-De mennünk kell.
-Megeszem.
-Azt hittem nem bírod megenni.-mondta Yuri miközben közelebb hajolt hozzám.
És akkor...ráköptem Yurira.
-Bocsi!-mondtam és befogtam a számat.-De honnan tudod, hogy nem bírom megenni?
-Yuri mindent lát benned.-mondta Amy és hősies pózba állt.
-Csak belém?!
-Jah.-mondta Yuri.
Basszus! Miért pont belém?!
-De jó neked.-mondta Yo miközben még mindig azt a hülye tévét nézte.
-Miért is?-kérdezte Josh.
-Mert akkor többet is megtud magáról meg Yuri.-mondta Yo.
És perverz pofát vágott, és rám nézett.
-Most miért kell ezt csinálnod! De nem jó ha Yuri mindent megtud RÓLAM!-mondtam és felálltam az asztaltól.-Na, megyek öltözni!
Elindultam a szobám felé de be volt zárva és ezt volt ráírva:

Elnézést de ezt a szobát könyvtárnak fogjuk használni! Bocsánat a kellemetlenségért!


Kastélyi Dolgozók 


-Tessék?!-mondtam és láttam, hogy egy táska van az ajtó előtt.-Az enyém?! De hogyan?!

Na, jó! Írtam egy SMS-t Liának, mert már nem akarok lemenni a konyhába.
Vissza is írt. Írta, hogy:

Lia:

Jó menj az én szobámba öltözni! Menj balra és a 127. szoba lesz az.

Szivike!

Jó. Elindultam és ki volt írva Lia szobája. Bementem...egy luxus szobát kapott!
-De jó!-mondtam és a fürdőbe kukkantottam.
Átöltöztem. Ruha: kész, cipő: kész, sapka: kész, nyaklánc: kész, nadrág: kész.
Ruha
Nadrág
Cipő
























-Kész vagyok!-berontottam a konyhába.
-Na, indulunk?-kérdezte Josh.
Mindenki bólogatott. Kimentünk a kapun, és mindenki egy kocsiba ült bele. Én Yurival kerültem egy kocsiba és Josh vezette azt. Yuri, boldog vagyok. YURI?! Miért én kellett mellé ülnöm és kocsiba kerülnöm. Na, mindegy elindultunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése