2014. augusztus 17., vasárnap

2. fejezet (Randi...mi van?)

-Jó reggelt!
Valaki köszönt a fülembe.
-HAHÓÓÓÓ! SULI!-Amy még hangosabban ordított a fülembe.
-Jó...felkelek.-mondtam és már Amy az egyenruhában volt. Jól állta rajta, mint minden más.
-Vedd fel az egyenruhát aztán pakold be a könyveket.
-Ok máris.
Felvettem hamar az egyenruhát és bepakoltam a könyveket.
-Cukin áll rajtad az egyenruha.-mondta és kettő copfba kötötte a haját, és kettő citromsárga masnit rakott a hajába.-Csináld meg a hajadat te is.
Nem tudtam, hogy milyen legyen a hajam...de rájöttem, hogy hogy lesz. Összefontam a hajamat kettőbe.
Szerintem jól néztem ki. Kimentünk az ajtón. Elindultunk balra és egy iskolai folyosóra értünk.
-Ott van a tesóm...oda mehetek hozzá?-kérdeztem és cuki fejjel próbáltam nézni.
-Persze. Azt csinálsz amit akarsz.-mondta Amy és mosolygott egy jót.
Odafutottam Yohoz és megfogtam a kezét.
-Jó reggelt!-köszöntem neki.
-Jó reggelt.-vissza köszönt.
-Valami baj van?
-Nem, dehogyis. Csak fáradt vagyok.
-Én jól aludtam.-mondtam és még jobban megszorítottam a kezét.-Az ágyad kényelmetlen volt?
-Aha.-mondta Yo.-Jah, ott van az osztály termünk.
-Tényleg, a lapokat odaadtuk Mary igazgatónőnek?
-Igen, ma reggel odaadtam neki.
-Ok...-kipirultam egy kicsit de nem tudom miért.
Bementünk az osztályba és...
-Álljatok meg ott az ajtó mellett!-ordította egy férfi tanár.
Megálltunk ketten Yoval.
-Yo...izé...mivan ezzel a tanárral?-kérdeztem rémülten Yotól.
-Fogalmam sincs.-mondta ő is rémülten.-Talán valami rosszat csináltunk?
Nem válaszoltam semmit. Csak néztem, néztem, néztem és egyszer csak...
-Mutatkozzatok be!-mondta újra a tanár és arrébb ment.
Hát ezért álltunk meg!
-Üdv! Az én nevem Yo.-Yo mondta és leült egy padba.
-Ü...dv! Az én nevem pedig...izé...Lucy.-mondtam és az egész osztály elkezdett röhögni kivétel a barátaim(ha azok).
-Ülj a hátsó padba.-mondta a tanár úr és már vette elő a könyvet.
-Szia!-köszönt nekem valaki mellettem. Egy fiú volt. Hát ki volt az? Yuri! Ki más! Én mindig a bénák mellé ülök. De azért vissza köszöntem:
-Szia!
Tanár úrat Drake-nek hívták. Matek tanár volt. A matek sohasem ment nekem.
-"Hogy a francba kell megcsinálni!"-gondoltam magamban és majdnem sírva fakadtam.
Valami a lábamhoz gurult. Egy papírgolyó volt. Biztos Yuri volt. Pont engem nézett.
Benne volt a papírgolyóban, hogy:

Nahát a feladat!

-Köszi!-odasúgtam Yurinak.
-Nincs mit!-visszasúgott nekem és rám mosolygott.
Én őszintén szólva kipirultam. Hogy lehetek ilyen hülye egy lúzerbe BELEZÚGTAM! De várjunk, ez csak egy óra amiben segített nekem. Az semmi.

***


Na, jó belé vagyok ESVE! A harmadik órán (főzés volt), nem tudtam jól összekeverni a lisztet a tejjel meg a tojással, ezért odajött hozzám megfogta a két kezemet, és megmutatta, hogy keverjem meg jól. Akkor meg még jobban vörös volta fejem mint az első órában. HÜLYE VAGYOK!  De senkinek se mondhatom el, mert akkor cikiznek meg lefikáznak. Az egyik szünetben odajött hozzám Yuri.
-Őőőő...szia.-mondta és vakarta a fejét.
-Szi...a...-mondtam és piros lett a fejem.-Köszi, hogy... segítettél az első... és a harmadik órán.
-Szívesen!-és boldogan mondta Yuri.-Izé... nincs kedved suli után menni egy cukrászdába?
NEM HISZEM EL! Randira hívott!
-Őőő...oké...miért is ne.-mondtam és elnéztem.
-Akkor talizunk!
-Ok! Szi...-befogtam a számat nehogy valaki észrevegye.
Az ötödik órán viszont nem volt ott a padban. De pont jókor ment el, mert akkor tudok arra a tantárgyra figyelni ami a kedvencem, és nem RÁ. Amikor vége lett a sulinak akkor rögtön a szobámba futottam, nehogy Amy ott legyen. Gyorsan felkaptam egy tök szép ruhát kibontottam a hajamat és egy hajpántot raktam a hajamba.  Fel vettem a legcukibb cipőmet és táskámat. Kimentem az erkélyre és bezártam az ajtót. Leugrottam az erkélyről(mert ugye tudok repülni), és a sport pályákhoz futottam nem volt itt senki csak Yuri meg én. Velem szemben volt és egy csokrot tartott a kezében.
-Őőő...ez a tiéd!-mondta és felém nyújtotta.
-Köszönöm.-mondtam és elindultunk kifelé az akadémiából.
-A bátyád nagyon jó fej.-mondta és felém fordult.
Én teljes erőmből kipirultam.
-Köszike.-mondtam és a csokorra néztem ami gyönyörű szép volt.-És téged miért vettek fel a suliba?
-Nem tudom csakis jó okból.
-Aha.
-Na, és téged?-kérdezte tőlem Yuri.
-Én se tudom. De a tesóm egy videót felrakott az akadémia honlapjára amin én éneklek és a tesóm meg zongorázik.-elmondtam, mert csak ennyit tudok.
-Te tudsz énekelni?
-Igen, egy picit.
Csodálkozott. Megálltunk, mert itt volt a cukrászda.
-Menj be.-mondta és kinyitotta nekem az ajtót.
Ez már túlzás! Leültem egy asztalhoz.
-Mit szeretnél?-megint hozzám szólt Yuri.
-Egy narancsos sütit szeretnék.-mondtam és előakartam venni a pénzemet de...
-Majd én kifizetem.
Már el is ment. Megvette nekem a narancsos sütit. Jól nézett ki!
NYAMI!
Ő meg egy epres sütit vett.
Yuri: Epres a kedvencem!


-Milyen a süti?-kérdezte mikor megette a felét.
-Finom.-mondtam és rá mosolyogtam.-HŰ! Te aztán gyorsan eszel!
-Farkasember vagyok. Na, azért.
-Te az vagy?
-Igen.-mondta és már meg is ette a sütit.-És te látom szellem vagy.
-Aha.-mondtam és aztán én is megettem a sütit.-Fincsi volt! NYAMI!
Megtöröltem a számat. Kimentünk az ajtón és azt mondta, hogy menjünk egy parkba. Én igent mondtam.
Egy tóba belemártottuk a lábunkat.
-És volt már...neked... tudod pasid?-kérdezte Yuri tőlem.
Ránéztem. Felnevettem.
-Nem volt nekem még soha!-mondtam neki. És megfogott... megcsókolt.

Mikor elengedett kipirultam és csodálkozva néztem rá.
-Yuri...most komoly? CSÓK!-mondtam neki de nem ijedt meg.
-A randi végén mindig csók van.-mondta és megfogta a jobb kezemet.
-Igen tudom, csak most ilyen hirtelen nem esett jól...
-Bocs.
-De ha akarod megcsinálhatod megint. Ok?-sosem mondtam senkinek ilyet.
-De ha te akarod?-kérdezte Yuri.
-Izé...nem mondtam senkinek ilyet...igen.
Megfogta mind két kezemet és újra megcsókolt. Ez egy kicsit normális csók volt.
Elengedett és aztán rám mosolygott, mondta:
-Ez azért volt, mert szeretlek.
Na, nekem nem mondott senki ilyet. És velem meg se történt ilyen...


***

Mikor hazaértünk befutottam a szobámba. Az ágyon ült Amy, kérdezte:
-Hol voltál?
-Izé...egy virágot vásárolni!-mondtam és már egy vázába beleraktam.-Szeretem a színes dolgokat.
-Ok.
-Most kimegyek az erkélyre.
-Tőlem.-mondta Amy miközben festett valamit.
Kimentem. Bezártam az ajtót. Nagyon sok szép dolog van itt az akadémián kívül meg belül. Megláttam valakit. Yuri...neki volt dőlve egy fának és kipirulva nézte az eget. De aztán gyorsan valahova elfutott.
Jah, tényleg! Ma jól ki kell aludnom magam, mert megyek holnap Amy-val meg a többiekkel babát ásni.
Bementem a szobába. Amy aludt. Mert ugye este volt. Végül pizsamát vettem és lefeküdtem. 
"Sosem felejtem el a két csókot egymás után Yuri."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése