2014. augusztus 17., vasárnap

3.fejezet (Chilie vagy allergia?)

Felkeltem. Nemvolt senki a szobában. Csak én.Nagyon hülye pofát vágtam amikor felkeltem.
-Ja!-már tudtam miért nincs itt Amy. Gyorsan felvettem egy ruhát, egy bakancsot és lófarokba kötöttem a hajamat. Gyorsan Yo és Yuri ajtaja felé tartottam.
-Yuri, Yo! Gyertek ki!-kopogtam egy jó nagyot.
Nem válaszoltak.
-Hahó! Yuri! Ott vagy?-újra kérdeztem ordítva.-Na, jó lemegyek ordítottam be.
De csak azért ordítottam, hogy talán erre kijönnek. Benyitottam. Nem volt ott senki.
-Mivan?-nem értettem semmit. Az ablak nyitva volt. DE AKKOR SEM VOLT SENKI!-Yuriii! Hol vagy?
Kinéztem az ablakon. Ott volt egy kupacban az összes barátom.
-TE..TESSÉK?
Gyorsan lefutottam az udvarra.
-Miért nem szóltatok nekem, hogy itt vagytok?-kérdeztem tőlük rémülten.
-Mert.-mondta Lia.-De te nem csináltad meg.
-NEM! ITT VAGYOK!
-Jól van. Csak nyugi. Nyugi, nyugi, nyugi...
Ezt ismételgette a fülembe Lia.
-Kuss!-rá ordítottam.
-Na, indulunk?-kérdezte Lula és Yo egyszerre.
Egymásra néztek. Kipirultak.
-Megyünk.-mondta végül Amy.
Elindultunk. Egy erdő előtt megálltunk.
-Csakis előre mehetünk.-mondta Yuri. A két mellettibe nem szabad menni.
-Miért nem?-kérdezte Yo.
-Mert veszélyes.-ügyesen és okosan, mondta Amy.
-Én bemegyek a halálért.-mondtam és elindultam a jobb oldal felé.
Yuri megfogta a kezemet.
-Ne, tedd.-mondta Yuri.
-De, de.-mondtam és kihúztam a kezemet a kezéből.-Amúgy kalandot akartok keresni. Nem, de?
-Őőőő...talán de...DE VESZÉLYES!-mondta Lia és rémülten felém fordult.
-Na, gyertek!- megfogtam Yo kezét.
Elindultunk nem történt semmi. De 10 másodperccel egy démon állt előttünk.
-Sziasztok!-köszönt nekünk.
-Tűnj innen!-mondta Yuri és sárgára váltotta a szemét.
-Úgy ahogy mondja.-mondta a tesóm is, és előtte vette a kristály kardját.
A tesóm elém állt. Mert én nem tudok harcolni.
-Csak annyit mondok nektek, hogy annak a lánynak (rám mutatott) egy tűz nyaklánca lesz. A Gyilkosság Lánca.-folytatta a démon.
Én csak rémülten néztem rá.
-Mi az? Micsoda?-a tesómat félre lökve kérdeztem.
-ÁÁÁ! Szóval még te se tudod. Te a régebbi időkben megölted az összes démon hadsereget.
-ÉNN!-kérdeztem és magamra mutattam.
-Igen, te. Te hát nem is emlékszel rá, mert akkor nem is éltél. Csak az őseid.-koppintott egyet a lábával.
A fákból leestek kártyák. Elém egy olyan kártyát kaptam amin egy...GYILKOSSÁG NYAKLÁNCA!
-De pontosan mi is ez?-kérdezte Amy.-EZ EGY LEVEGŐ ERŐ!
Felsorolom ki mit kapott:

Én (sajnos): GYILKOSSÁG NYAKLÁNCA

Yuri: SZUPER ERŐ

Yo: PAJZS

Amy: LEVEGŐ ERŐ

Lia: SZUPER LÁTÁS

Lula: HIPER GYORS SZÁRNYAK

-Átversz minket!-mondta Yuri.
-DEHOGY! Én csak kicsi segítséget adok nektek nehogy meghaljatok.-a démon mondta és elrepült.
-Jah, persze.-mondta Lula és előre ment.
-Én egy kicsit hiszek neki...-mondta Lia, és Lula mellé futott.
Nahát! Én vagyok az a idióta akinek az ősei megöltek egy nem tudom micsoda hadsereget. ÁÁ!
De szerencse 1 perccel később egy fényesebb helyre értünk. YUPII! De még akkor sem jutottunk sehová.
-Fürödjünk!-mondta Lia miközben egy tóra mutatott.
-Őőő...izé...fürdőruha...-mondta Yo és közben kipirult.
-Ruhában is lehet nem baj ha vizes lesz!-mondta Amy és elfutott a tóig.
-Ok.-Yuri felemelt és gyorsan elvitt a tóig.
-Gyors vagy...-mondtam kipirultan.
De miért is csinálta ezt? A franc tudja! Na, ruhában bementünk fürödni. Szerencsére nem volt mély a tó, mert én nem tudok úszni.
-NEM!
-DE!
-NEM!
-DEE!
Ordítoztam Liával, hogy nem megyek be a vízbe, mert ez a ruha nem vízálló.
-A miénk se az, Lucy!-mondta Lia miközben lökdöste Yot.
-Oké, tudom.-mondtam és bementem a vízbe.
Ültem, csak ültem, ültem miközben...
-Yuri! Ne karolj át!-mondtam és le akartam venni a kezét a vállamról.
-De már a csajom vagy.
TESSÉK?! Én tuti nem vagyok a csaja!
-ÉN NEM VAGYOK A CSAJOD!-mondtam miközben sikerült levennem a kezét a vállamról.
Na, akkor csöndben maradt. Arrébb húzódott és elkezdett beszélni Amyvel. Na, én csak néztem Yurit meg Amyt ahogy beszélnek. Gyorsan lebuktam a víz alá és megláttam egy...CHILIE!
(Chilie: saját kitalált furcsa lény, aki nagyon okos, mindig őrzi a víz alatti kapukat, egy misztikus szörny. Kiejtési cél: Csilé.)
Gyorsan kivettem a fejemet a vízből és mondtam:
-CHILIE!
-Mi van?!-kérdezte Yo és oda jött hozzám.
-C...chi...lie...-én csak dadogtam és mutogattam a chilie alvó testét.
KINYITOTTA! Kinyitotta a szemét! Valami megfogta a jobb lábamat...a chilie keze volt!
-Ááá!-sikítottam mielőtt elnyert volna a víz.
Valahol egy fa odvas helyre érkeztem. Egy lány volt előttem...OU!
-Ou...te miért vagy itt...-mondtam miközben fogtam a fejemet.-Te nem a suliban kéne dolgoznod?!
Ott volt mögötte a CHILIE! Újra szóhoz jutottam:
-TÉGED ELRABOLTAK OU?
-Nem dehogy! Én itt is szolgálok.-mondta és a chilie-re mutatott.
Akkor viszont bámultan. Egyszer chilie, Ou, chilie, Ou, chilie, Ou...
-VIGYÁZAT!-valami hallatszott fentről. Csakis Yo lehetett  meg a többiek. Egy kupacban leestek.
Akkor a chilie megfogta a két kezemet. Kígyó szemével nézett rám, és köszönt nekem:
-Köszöntelek!
-Őőőő...szia?-mondtam miközben néztem a csillogó bigyókat.-Azok meg micsodák?
-Az a összes Gyilkosság nyaklánca.-mondta és mutatta.-Az a húsz a legerősebb. És ami neked van az a leges legerősebb Gyilkosság nyaklánca.
 MI NEKEM?! Akkor a pillanatban...
-HAPCIII!-ez pontosan én voltam. Piros volt az egész fejem.
-Mi van veled?-kérdezte Lula miközben nagy nehezen kiszabadult a kupacból.
-Allergiás vagyok a chilie-re.
Akkor a chilie elengedett és egy picit távolabb ment.
-És ez meddig tart?-kérdezte a chilie aki nagy rémülten nézett engem.
-Elég sokat szippantottam a te undorító illatodból ezért ma meg holnap reggelig fog tartani.-mondtam miközben egy zsebkendőt kaptam Ou-tól.
-Aha.-mondta Yuri mikor ő jött ki az utolsónak a kupacból.
-Na, akkor menjetek ki innen. Nem akarom hogy a lány tovább kapja tőlem az allergiát.-mondta chilie és Ou-val együtt kinyitottak egy ajtót. Kiérkeztünk egy erdőbe.
-HAPCII!-hapciztam újra egy jó nagyot.-Fáradt vagyok...
Pont jókor mondtam, mert este volt.
-Beszéljünk egy kicsit.-mondta Amy mikor már szalmát is találtunk és tüzet gyújtottunk.
-Én alszok...-mondtam miközben fújtam az orromat. A tesóm mellett ültem és a fejemet a vállára hajtottam.
És elaludtam.
-Cukika.-csak ennyit hallottam ahogy mondja Lia.-Aludjunk mi is...
Yo lerakott a szalmára, és betakart. Elaludtunk.
"Jó éjszakát!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése